Garantinės sąlygos

  • Prekių garantiniai terminai pradedami skaičiuoti nuo tinkamo prekių perdavimo (pristatymo) Pirkėjui dienos, arba nuo sąskaitos faktūros išrašymo dienos. Prekių garantijos galiojimo metu garantinis remontas atliekamas nemokamai.

    Visiems elektros prietaisams bei baldams yra taikomas 12 mėnesių garantinis laikotarpis.

    Išimtiniais atvejais, kai gamintojas nėra suteikęs prekėms garantijos, galioja teisės aktuose nurodyti prekių garantiniai terminai.

    Pirkėjas, pateikiantis prekę garantiniam remontui (Pardavėjui ar gamintojo atstovams) kartu su preke pateikia pirkimo dokumentus - sąskaitą faktūrą. Nepateikus nurodytų dokumentų, Pardavėjas ar gamintojo atstovas turi teisę atsisakyti priimti prekę garantiniam remontui.

    Prekių gamintojo ar Pardavėjo garantiniai įsipareigojimai galioja tuo atveju, jei nebuvo pažeistos prekių eksploatavimo sąlygos.

    Prekių, kurioms suteikta gamintojo garantija, eksploatavimo sąlygos nurodytos gamintojo naudojimo instrukcijose.

    Garantiniai įsipareigojimai negalioja, atsiradus gedimams dėl stichinių nelaimių, elektros tiekimo sutrikimų, mechaninių ar cheminių pažeidimų (įrenginys sutrenktas, ardytas, į vidų pateko skysčio, kitų medžiagų, odos paviršiai prasitrynę, suplėšyti, subraižyti, nudažyti ir pan.), o taip pat dėl netinkamo įrenginio įžeminimo, atsiradusių rūdžių, pažeistų garantinių lipdukų ar kitais atvejais, nesilaikant prekės naudojimo instrukcijos ar prekės eksploatavimo sąlygų.

    Elektros įrenginių (išskyrus elektrinius pedikiūro krėslus) garantinis remontas, bei keitimas atliekamas prekių garantinio aptarnavimo punkte Bitininkų g. 4F , LT-08310 Vilnius. Dėl garantinio aptarnavimo kreipkitės telefonu +370 646 95900 arba elektroniniu paštu info@groziui.lt.

    Garantinį remontą (gamintojo suteikiamos garantijos atveju) gamintojo atstovai atlieka gamintojo atstovo servisuose nustatyta tvarka ir terminais. Transportavimo išlaidos į gamintojų atstovų servisus dėl garantiniu laikotarpiu sugedusių Prekių nekompensuojamos  .